Play - Love - Learn
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Avelhingstar!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
SaraKarlsson




Antal inlägg : 2
Join date : 10-01-31

Avelhingstar! Empty
InläggRubrik: Avelhingstar!   Avelhingstar! Icon_minitime1sön jan 31, 2010 4:28 pm

Jag är intresserad av vad ni tycker om olika hingstar som vi använder i aveln i sverige. vad det är för stam på era hästar och vem ni skulle betäcka med och varför?
Jag har ett sto National Zenith - Record Token som jag betäckt med Jaguar Mail. ska föla våren -10
Mamma till mitt sto är Blue Record som lämnat den godkända hingsten Mr Carrera(Dressyr fullblod), sen på pappans sida den godkända hingsten Blue Talk.

Någon som har en häst med någon av de här i stammen? kanske du också har betäckt med Jaguar Mail? skriv, alltid intressant och höra vad andra tycker och tänker Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Winnie

Winnie


Antal inlägg : 10
Join date : 10-03-03
Age : 30
Ort : Sala

Avelhingstar! Empty
InläggRubrik: Sv: Avelhingstar!   Avelhingstar! Icon_minitime1tor mar 04, 2010 12:24 am

Mitt sto är efter Acacio 948, som är en relativt känd hingst. Hans avkommor ska tydligen ha väldigt bra temperament, och vara väldigt "bra-i-huvudet". Och det är Winnie ett praktexemplar av. Hon är nästan fem, men är väldigt mogen och orädd.

Vet ingenting om den här Jaguar Mail, men efter att ha sökt på Google har jag konstaterat att han är jäkligt snygg! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://jonnaanilsson.blogg.se
 
Avelhingstar!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Unghästar, Inridning & Avel-
Hoppa till: