Play - Love - Learn
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vilken kamera?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
yeess

yeess


Antal inlägg : 19
Join date : 10-01-30
Age : 27
Ort : Vingåker

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1lör jan 30, 2010 2:24 am

jag vill skaffa en bra kamera, men vet inte vilken jag ska skaffa? och jag har inte råd med en ny heller, så jag måste hitta en bra begangnad också... fast om ni vet någon bra billig kamera så säg till =)
Till överst på sidan Gå ner
jownah

jownah


Antal inlägg : 21
Join date : 10-01-24

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1lör jan 30, 2010 3:47 am

Jag har en SONY A300 som jag själv tycker är jättebra.

Till den har vi batterigrepp, kitobjektiv , tele/makrobjektiv (har glömt bort vad det heter för tillfället..) , stativ, motljusskydd m.m
Älskade kamera :> <3
Till överst på sidan Gå ner
Naturalpony

Naturalpony


Antal inlägg : 58
Join date : 10-01-25
Age : 26

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1lör jan 30, 2010 7:23 pm

Är det nån som har Nikon d3000? funderar på att köpa en sån..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.naturalpony.mittspejs.se
yeess

yeess


Antal inlägg : 19
Join date : 10-01-30
Age : 27
Ort : Vingåker

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1sön jan 31, 2010 11:18 pm

jownah skrev:
Jag har en SONY A300 som jag själv tycker är jättebra.

Till den har vi batterigrepp, kitobjektiv , tele/makrobjektiv (har glömt bort vad det heter för tillfället..) , stativ, motljusskydd m.m
Älskade kamera :> <3

Hur mycket kosta de typ ? =)
Till överst på sidan Gå ner
jownah

jownah


Antal inlägg : 21
Join date : 10-01-24

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1ons feb 03, 2010 1:43 pm

yeess skrev:
jownah skrev:
Jag har en SONY A300 som jag själv tycker är jättebra.

Till den har vi batterigrepp, kitobjektiv , tele/makrobjektiv (har glömt bort vad det heter för tillfället..) , stativ, motljusskydd m.m
Älskade kamera :> <3

Hur mycket kosta de typ ? =)

vad alltihop kosta? ... Hm.. ja..
Själva kameran kosta väll 4-6 tusen eller något (kommer inte riktigt ihåg) + att kitobjektivvet ingick då. (haha. vad konstigt? xd)
tele/makro vet jag inte vad det kostade, för att det fick jag i julklapp. väldigt nöjd är jag iallafall Smile
Motljusskydden till båda objektiven hängde med när man köpte dom. Surprised
Stativet (velbon df 60) kostade nog runt 1,500 eller något, kan inte priset på det heller, eftersom det var en födelsedagspresent Wink

håller på att fixa en bild som jag lägger upp snart. Vänta och se (A)
Till överst på sidan Gå ner
jownah

jownah


Antal inlägg : 21
Join date : 10-01-24

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1ons feb 03, 2010 2:21 pm

sådär! :>
https://2img.net/r/ihimizer/img10/536/hahahahhaha.jpg
jag orkade inte vara noggran och filter + motljusskydd är ej med på bilden, det fick inte plats o.o
Där ser ni lite av min kamerautrustning. Varför det är 2 likadana bilder nere i hörnet (höger) så är det för att jag för tillfället sitter och gråter. för att jag bläddrade igenom bilder och hittade några på min farfar.. Bilderna är tagna med sony a300. Jag är ledsen om ni tycker bilderna i hörnet förstör men jag kände mig lite tvungen att göra något. så.. jag hoppas ni förstår!

R.i.p farfar sista mars tvåtusenåtta! <3
Till överst på sidan Gå ner
thesweetmaja




Antal inlägg : 2
Join date : 10-06-04
Age : 26

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1tor jun 10, 2010 5:32 pm

jag ska köpa en kamera en system men vet inte vilkn från inte vara för dyr.
helst en nikon något tips
Till överst på sidan Gå ner
http://www.majjzann.bloggplatsen.se
Pennyz

Pennyz


Antal inlägg : 2
Join date : 10-06-12
Age : 27
Ort : Gävle/ Skutskär

Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1lör jun 12, 2010 12:44 am

yeess skrev:
jag vill skaffa en bra kamera, men vet inte vilken jag ska skaffa? och jag har inte råd med en ny heller, så jag måste hitta en bra begangnad också... fast om ni vet någon bra billig kamera så säg till =)

Det beror ju heelt på.. Själv har jag ju dock en Canon eos 1000D, och den är faktiskt inte alls dyr. KIT-objektivet är dock ingenting att hurra för, ska jag vara ärlig suger det. Haha ^^,
Men kolla på ex. blocket efter den så kanske du hittar basa kamera-huset, eller till och med kameran & ett vettigt objektiv.
Kolla lite på blocket bara så hittar du säkert nått.. (:
Annars finns det ju en hel del bra kompakt kameror också, och de är ju oftast billigare. Haha x')
Till överst på sidan Gå ner
http://www.pennylomfalk.blogg.se
Sponsored content





Vilken kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilken kamera?   Vilken kamera? Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Vilken kamera?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny kamera, vilken?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Fotografering-
Hoppa till: