Play - Love - Learn
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Välkommen till fotohörnan!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ida

Ida


Antal inlägg : 5
Join date : 10-01-18
Age : 29
Ort : Skåne

Välkommen till fotohörnan! Empty
InläggRubrik: Välkommen till fotohörnan!   Välkommen till fotohörnan! Icon_minitime1tis jan 26, 2010 6:29 pm

Hej och varmt välkommen in till Play, Love and Learn's fotoforum.

Här samlas vi alla fototokiga och pratar allt som rör himmel och jord i fotovärlden. Du är självklart välkommen att posta dina frågor eller om du vill ha kritik eller något annat som rör bilder eller fotografi.

För allas trivsel på forumet så ser vi att man berhärskar sitt språk och personliga påhopp och annat i den stilen hör inte hemma på denna sajt. Annars är du hjärtligt välkommen in i gänget och hoppas du trivs här!

Jag som modererar fotosajten heter Ida och är 15 år gammal. Jag har fotograferat i ca. 5 år och för tillfället fotograferar jag mesta delen djur och även en del natur. Mina största intressen är fotografi, webbdesign och hästar. Jag använder mig utav en systemkamera vid namn Nikon D70s när jag fotograferar och samt även 3st tillhörande objektiv. Om du undrar något om mig är du välkommen att höra av dig till mig.

MVH. Ida
Till överst på sidan Gå ner
http://www.idalundahl.se
 
Välkommen till fotohörnan!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Välkommen!
» Välkommen till kattforumet!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Fotografering-
Hoppa till: