Play - Love - Learn
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Välkommen till kattforumet!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
BARFmycat

BARFmycat


Antal inlägg : 8
Join date : 10-01-26
Age : 35
Ort : Stockholm

Välkommen till kattforumet! Empty
InläggRubrik: Välkommen till kattforumet!   Välkommen till kattforumet! Icon_minitime1tis jan 26, 2010 4:08 pm

Hejsan alla kattfrälsta ock hjärtligt välkomna till Play, Love, Learn kattforum!cat

På det här forumet är alla välkomna att diskutera allt som har med katter att göra;
Foder, raser, betéende, sjukdomar, skötsel med mera! Saknas det någon katt-egori (Laughing), hör av er till mig så kan jag lägga upp den.

På Play, Love, Learn kattforum håller vi en trevlig samtalston och tillämpar vett, etikett och allmänt hyfs Wink
Inga frågor är för dumma för att ställa, och vi vill inte vara elaka mot varandra, i grund och botten så älskar vi ju alla djur och det är ju därför vi är här!

Var vänlig och håll i åtanke att varje person talar för sig själv här, alla har olika åsikter och erfarenheter, och i slutändan så är det du och ingen annan som själv avgör vad som är bäst för ditt djur.

Jag hoppas att vi ska kunna föra många, intressanta diskussioner här och lära av varandras erfarenheter och misstag.
Information om mig hittar ni under "Om moderator", där kan ni även presentera er själva om ni önskar!

En än gång, varmt välkomna hit och hoppas att ni ska ha en trevlig, intressant läsning!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.BARFmycat.se
 
Välkommen till kattforumet!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Välkommen!
» Välkommen till fotohörnan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Katt-
Hoppa till: