Play - Love - Learn
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Presentation av våra hopphästar

Gå ner 
+3
Equiinox
Complete
Lucy
7 posters
FörfattareMeddelande
Lucy

Lucy


Antal inlägg : 13
Join date : 10-01-26
Age : 34
Ort : Stockholm

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1tis jan 26, 2010 7:31 pm

Här är det fritt fram att presentera era hopphästar/ponnyer. Gärna med bilder!
Till överst på sidan Gå ner
http://ussing.blogg.se/
Complete

Complete


Antal inlägg : 21
Join date : 10-01-26
Age : 29
Ort : Höör

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1ons jan 27, 2010 12:21 am

Presentation av våra hopphästar Fs_396650232_49331_1249140642

Hopponny och hopponny, snarare allroundsponny! Men hon ÄLSKAR att hoppa, och det gör jag med! Hon är en sån som spetsar öronen när hon ser hindret och ger allt hon har. Hoppar mest naturhinder med henne eftersom jag inte har några egna hinderstöd och bommar. Men det är superkul!
Till överst på sidan Gå ner
http://nh.webb.se
Equiinox

Equiinox


Antal inlägg : 7
Join date : 10-01-18
Age : 30
Ort : Göteborg

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1ons jan 27, 2010 2:14 am

Complete skrev:
Presentation av våra hopphästar Fs_396650232_49331_1249140642

Hopponny och hopponny, snarare allroundsponny! Men hon ÄLSKAR att hoppa, och det gör jag med! Hon är en sån som spetsar öronen när hon ser hindret och ger allt hon har. Hoppar mest naturhinder med henne eftersom jag inte har några egna hinderstöd och bommar. Men det är superkul!

Åh tycker det är så mycket roligare med naturhinder! Surprised
Känns så mycket mer ... hum ... naturligt? HAHA visserligen är vanliga hinder kul oxå, all hoppning är kul med naturhinder är awsome. :'3
Till överst på sidan Gå ner
empathy

empathy


Antal inlägg : 27
Join date : 10-01-26
Age : 31
Ort : Kungsbacka

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1tor jan 28, 2010 2:02 pm

Connacht Bold Flyer
"Conny"

Presentation av våra hopphästar 20644626
Haha oups, har typ noll bilder när han hoppar. Får bli en gammal från våren 2008!

I alla fall, nu är han kanske inte hopponny längre men innan han blev triangelmärkt tävlade han på 130-höjder (vilka klasser det nu är, har ingen koll alls Cool)
Han älskar att hoppa och ger alltid 120 %, hoppar i alla situationer!
Connemaraponny som blir 16 i år, ja triangelmärkt numer som sagt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.norahkohle.webb.se
Lucy

Lucy


Antal inlägg : 13
Join date : 10-01-26
Age : 34
Ort : Stockholm

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1tor jan 28, 2010 3:42 pm

Han är så fin din Conny! Oj, om han tävlade 130 (MsvA, han är D-ponny väl?), då var han i så fall uppe på SM-nivå, läckert!
Vad för skada gjorde att han blev triangelmärkt?

Kanske ska presentera de hoppetossor jag har just nu;

Chima
f. 2005
Sto
170 mh
e. Chandon ue: Juventus

Tog in denna underbara dam från Tyskland som tvååring. Hon blev betäckt med Cartier efter treårs-testet så har nu en liten krabat vid sin sida. Är på väg att sättas igång nu med förhoppningar om fyraårs-championatet.

Presentation av våra hopphästar Dsc_8782_67079996

Presentation av våra hopphästar Dscn2472_71348657

Presentation av våra hopphästar Tre10_66846301

Presentation av våra hopphästar Bebis_50234457


Candyboy U

f.2009
Hingst
e. Cartier ue. Chandon

Chimas lillkille är detta alltså. Han är superläcker i modellen och i tempramentet. Ska bli jättekul när det börjar närma sig inridning!

Presentation av våra hopphästar C2_69946308

Har en liten fallabella/minishettis korsning också men han är främst underhållande lekkamrat så han behöver nog ingen närmare presentation här på hoppsidan. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://ussing.blogg.se/
Neiah

Neiah


Antal inlägg : 10
Join date : 10-01-25
Age : 27
Ort : Stallet :]

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1tor feb 04, 2010 8:27 pm

HAHA XD Tävlings häst är han inte men skriver lite om den jag tävlar ändå Razz

Valack på 14år (-96), El Morzillo är hans namn men kallas Elmer x] Är tung, hela han typ men flyga över hinder det går det med Razz Jag har hoppat 1m med han & han har tävlat det med. Dock inte med mej, v har bara hunnit komma upp i 80cm än så länge. Dock så har han varit halt, så det blir inte så höga hinder längre "/ Men det kommer tbx! Trög i dressyren & extrem jobbig att forma >.< Asså, visst kan han få för sej massa saker & kasta ryttarna lite hit o dit men oftast så är han bara en gammal gubbe som tänder till på hinder Smile



Presentation av våra hopphästar Elmer1
Presentation av våra hopphästar Img1962z
Presentation av våra hopphästar Sany0095p
Till överst på sidan Gå ner
Katarasaga

Katarasaga


Antal inlägg : 162
Join date : 10-01-18
Age : 28
Ort : Stallet

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1lör feb 06, 2010 12:52 am

Presentation av våra hopphästar Tre10_66846301

Presentation av våra hopphästar Bebis_50234457
[/quote]

Herregud det där är ju högre än vad jag är!
Till överst på sidan Gå ner
http://joviale.blogg.se
yeess

yeess


Antal inlägg : 19
Join date : 10-01-30
Age : 27
Ort : Vingåker

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1lör feb 06, 2010 11:31 am

Lucy skrev:
Han är så fin din Conny! Oj, om han tävlade 130 (MsvA, han är D-ponny väl?), då var han i så fall uppe på SM-nivå, läckert!
Vad för skada gjorde att han blev triangelmärkt?

Kanske ska presentera de hoppetossor jag har just nu;

Chima
f. 2005
Sto
170 mh
e. Chandon ue: Juventus

Tog in denna underbara dam från Tyskland som tvååring. Hon blev betäckt med Cartier efter treårs-testet så har nu en liten krabat vid sin sida. Är på väg att sättas igång nu med förhoppningar om fyraårs-championatet.

Presentation av våra hopphästar Dsc_8782_67079996

Presentation av våra hopphästar Dscn2472_71348657

Presentation av våra hopphästar Tre10_66846301

Presentation av våra hopphästar Bebis_50234457



Candyboy U

f.2009
Hingst
e. Cartier ue. Chandon

Chimas lillkille är detta alltså. Han är superläcker i modellen och i tempramentet. Ska bli jättekul när det börjar närma sig inridning!

Presentation av våra hopphästar C2_69946308

Har en liten fallabella/minishettis korsning också men han är främst underhållande lekkamrat så han behöver nog ingen närmare presentation här på hoppsidan. Smile

Hur gör man för att lägga in bilder också? Cool
Till överst på sidan Gå ner
Katarasaga

Katarasaga


Antal inlägg : 162
Join date : 10-01-18
Age : 28
Ort : Stallet

Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1lör feb 06, 2010 9:52 pm

yeess skrev:

Hur gör man för att lägga in bilder också? Cool

Då jag inte riktigt fått till det på det "riktiga sättet" (det laddade i evigheter) tar jag till min gamla taktik.
Själv går jag in på www.tinypic.com och laddar upp min bild där, i utbyte får jag massa koder. Man väljer koden för forum & messageboards (tror jag det står), koden där det är en adress mellan [ img ] [/ img ] fast utan mellanslag såklart.
Kopiera den koden och klistra in där du vill ha den och vips Smile

Sen kan man göra på ett annat sätt också men jag har inte fått det att funka.
Till överst på sidan Gå ner
http://joviale.blogg.se
Sponsored content





Presentation av våra hopphästar Empty
InläggRubrik: Sv: Presentation av våra hopphästar   Presentation av våra hopphästar Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Presentation av våra hopphästar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Presentation

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Hoppning-
Hoppa till: